Back to basic

7 september 2021 - Moulins, Frankrijk

Kamperen is eigelijk steeds luxer ervaren wij. Net als thuis altijd een lopende kraan, een druppelend koffiezetapparaat en (had dat nodig moeten zijn) een warm kacheltje. Alleen maar omdat je de stekker in de caravan stopt.

Onze laatste week vakantie wilde we toch eens een terrein bezoeken waar we nog geen herinneringen hadden. Klein campinkje. 80 plaatsen en beperkte stroom aansluitingen. Eerst even bellen of er plaats voor ons was. Dat was er alleen zonder stroom. Eigenlijk willen we dat het allerliefste maar kiezen toch (te) vaak voor de luxe stekker. Een uitdaging deze keer dus ja! We gaan back to basic. Koelkast op gas. Kaarsjes aan en lamp op zonnecel. Koud water sanitair (is wel warm water maar moeten daar een stuk verder voor lopen). En zo staan we op de mooiste plek vd camping met uitzicht over de weilanden en zien de eekhoorntjes en spechten in de bomen. En horen vooral nx. Alleen de geluiden vd natuur. We voelen ons als Adam en Eva in het paradijs.

Hier houden we het nog wel even uit tot donderdag. Dan lokt de afwasmachine en gewoon je telefoon opladen via één van de 30(?) stopcontacten in huis.

1. Neda:
    8 september 2021
    Klinkt als te doen. En dat uitzicht maakt vast een hoop goed. xx
  2. Marloes:
    Heel lekker!!
  3. Zusca:
    8 september 2021
    Donderdag alweer thuis??? De tijd vliegt!