Frikandellen en 70 kilometer verder.

7 september 2021 - Cahors, Frankrijk

We klagen niet. Maar soms is vakantie hebben ook keuzestress. We willen wel weer eens een ander stukje Frankrijk zien. In Nederland is 70 kilometer verder bijna het andere eind maar hier verkassen voor zo weinig kilometers voelt best raar. Toch doen we het. En wat blijkt: hierbij blijkt het echt een hele andere wereld. Het landschap is anders uiteraard maar de door ons gekozen camping een cultuur shock. Deze camping kende we van toe Loes 11 jaar was (inmiddels 17 jaar geleden). Nog commerciëler nog groter nog meer bla die bla.

Deze keer een plek in het bos uitgekozen. Daar stond praktisch niemand en kom je het gevoel hebben een soort van alleen te zijn op de camping. Maar één teen dichter bij de vol bewoonde camping wereld was het bal. We Drukke soort van gezelligheid. En we hebben gewoon meegedaan. Just for fun. Dus die frikandel ging er prima in 😂

Raar opkijken als we bekenden zouden tegenkomen? Tuurlijk niet! Na een zwembad dip werden we verrast en herkende we mensen die we 15 jaar geleden ooit hadden ontmoet.

Ook hier heerlijk gefietst. Heuveltje op heuveltje af. En genoten van de niet depressieve plek onder de bomen.

Na vier dagen waren we toe aan een andere uitdaging en zijn 350 kilometer naar het noorden verhuisd.

1. Maaike:
    7 september 2021
    Wat een toeval dat jullie gewoon mensen van 15 jaar geleden tegenkwamen!
  2. Zusca:
    8 september 2021
    Het ziet er allemaal jaloersmakend uit! Prachtige plekjes, mooie natuur.
  3. Monique Ravoo:
    8 september 2021
    Fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. Het ziet er superleuk uit allemaal.