Het hete leven.

29 augustus 2021 - Puy-l'Évêque, Frankrijk

Soms vinden we het best nog wel lastig om een goede kampeerplek uit zoeken. Alleen onder de bomen? Nay. Mooi voor de schaduw maar depressief met regen. Vol in de ochtendzon is voor ons het lekkerst. Ook deze keer doen we eens lekker wat anders dan normaal. De avondzon!! En dat hebben we geweten. Heerlijk weer hier in Frankrijk. Niets te klagen. Alle zeilen bijgezet voor schaduw rond het avond eten. Waar ze beneden op t veld in de ochtend in de zon konden ontbijten en in de avond al warm aangekleed waren was het bij ons andersom. Gelukkig stond er halverwege de heuvel een picknick tafel waar we met ons boeltje naar toe trokken de ochtend zon ook mee te kunnen pakken en warm de dag konden opstarten.

Zeven dagen daar gebleven. Leuke mensen gesproken. Prachtige fietstochten gemaakt. Uit eten geweest (op de fiets). Chateau bezocht en wijn gekocht (op de fiets). Nog nooit een Fransman zo raar zien kijken dat ik gewoon met 15 flessen wijn in mijn fietstas op mijn gemak wegfietste. Gekke mensen die Hollanders.

1. Maaike:
    7 september 2021
    Klinkt als een heerlijke week!
  2. Neda:
    8 september 2021
    Franse platteland. Prachtig!
  3. Monique Ravoo:
    8 september 2021
    Dat ze nou nog niet gewend zijn aan die rare Hollanders!