Ben jij wel eens in Luzeret geweest?

23 augustus 2021 - Argenton-sur-Creuse, Frankrijk

Eigelijk houden we er niet zo van om vaak naar dezelfde camping te gaan. Maar we betrappen ons er steeds vaker op dat dat in Frankrijk toch regelmatig gebeurd. Zo ook met La Petit Brenne. Dit jaar viert de camping zijn 25 jarig bestaan en wij komen er sinds 2001 en nu toch al weer voor de 10x oid. Een soort van thuiskomen. Ontzettend veel leuke herinneringen met Loes en Koen. Die passeren allemaal de revue de afgelopen dagen. Te veel om op te noemen. Een is en blijft een familie dingetje  De vraag ‘Ben jij wel eens in Luceret geweest?’’ werd (en wordt) nog steeds gesteld elke keer als we het dorp inrijden bij de camping.
kortom, het waren twee heerlijke dagen van herinneringen en uitrusten en langzaam en n de vakantie modus komen. Het lukt al aardig.

1. Zusca:
    Nee, nooit geweest. :-)
  2. Monique Ravoo:
    23 augustus 2021
    Leuk al die herinneringen. Dat is een voordeel als je dus wel naar een plek terug keert. En blijkbaar is het een leuke camping met leuke mensen, dus helemaal goed voor vakantie.
  3. Neda:
    23 augustus 2021
    ik heb het even op de kaart opgezocht. ik zie veel groen aldaar dus vast heel relaxed.