Welkom op ons reisblog!

12 augustus 2019 - Koog aan de Zaan, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Op 26 augustus 2019 vertrekken we met zijn tweetjes (Anton & Annelies) met auto en daarachter onze 30 jaar oude bed op wielen richting Denemarken om in het noorden van Denemarken dan over te varen naar Noorwegen en via Zweden en Denemarken uiteindelijk uiterlijk 24 september weer terug te komen in Koog.

1. Reislogger:
    12 augustus 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Maaike:
    12 augustus 2019
    Ontzettend leuk, ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen om een blog bij te houden. Alvast een hele goede reis gewenst met als hoofddoel: genieten!
  3. Monique Ravoo:
    12 augustus 2019
    Superleuk Lies dat je ook een blog gaat bijhouden. Kunnen wij gezellig met jullie meereizen! Dus voorlopig zitten we goed met de reisverhalen. Alvast veel.plezier met de voorbereiding.
  4. Janet:
    23 augustus 2019
    Wat een leuk idee, we zijn heel benieuwd hoe de reis eruit komt te zien.
    Heel veel plezier, en veel veilige kilometers.
    Groetjes
    Marco en Janet
  5. Anke:
    23 augustus 2019
    Wat leuk om jullie straks te volgen. Heel veel plezier en geniet ervan het is een mooi land.
    Kijk nu al uit naar jullie eerste verslag.
  6. Linda Halberstadt:
    23 augustus 2019
    Leuk Annelies en Anton, ik lees graag mee. Goede reis en veel plezier samen. Liefs Linda
  7. Zusca:
    Heel veel plezier!
  8. Anton:
    26 augustus 2019
    En ik kijk mee en ....reis mee..