Aankomst Noorwegen

4 september 2022 - Seljord, Noorwegen

Zondag 4 september

Na het heerlijke eten nog een avondwandeling gemaakt op het dek en genoten van de zwoele avond.
De hut was relaxt. Bed lag goed en eigen badkamer. Wel wat wiebelen door de golven maar dat heeft onze nachtrust niet verstoord. Het idee was om de zonsopgang te gaan bekijken. Een wekker hebben we niet gezet. Dat vonden we toch wel een beetje to much voor de eerste vakantiedag. Maar ja, eerste vakantiedag ben je dus (lees: Anton) gewoon wakker om half 6. Vanuit ons raam konden we de zonnegloed al zien. Snel douchen en met dikke trui/jas op dek tot 7 uur gekeken naar de prachtige zonsopgang. Heel veel mooier kon onze dag niet beginnen. Niets bleek minder waar.
Om 10.00 uur konden we van boord. De eerste route hadden we al een beetje uitgestippeld dus we winsten welke kant we op wilde. Na 10 minuten rijden vielen we al van de ene verbazing in de andere.
En die zon ..... die bleef ons achtervolgen tot in het begin van de middag.
Toen het met bakken uit de lucht kwam dachten we nog... tja, dat weet je als naar het Noorden gaat.
Bij aankomst op onze eerste camping was de regen gestopt en konden we eindelijk de camper uitproberen als kampeermiddel. Met uitzicht op een meer..... Dat eerste biertje dat smaakte goed.

1. Zusca:
    11 september 2022