Schipper mag ik overvaren?

3 september 2022 - Eemshaven, Nederland

Zaterdag 3 september.

De camper ingepakt richting de Eemshaven om met MS Romantica de overtocht te gaan maken naar het zuiden van Noorwegen.
Om 15.30 worden de trossen losgegooid en zitten we op het zonnedek "noodgedwongen" te wachten totdat onze slaaphut (met raam :-)) is schoongemaakt. Het is prachtig weer wanneer we de haven uitvaren en dat blijft zo tot zonsondergang. Zo lang mogelijk van het zonnetje genoten omdat we het vermoeden hebben dat dat wel eens een van de weinige keren zal gaan worden deze vakantie.
Om 19.30 van te voren een tafeltje gereserveerd. We bestelde de wijn die € 9,- per glas kostte alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ook daar zijn we op voorbereid. Dronken gaan we niet worden in Noorwegen.

1. Zusca:
    11 september 2022
    Heel relaxte overtocht!
  2. Anke:
    12 september 2022
    Hoi, hoi zo rustig op de bank jullie belevenissen lezen niet even vlug, vlug.
    Leuk verhaal en denk dat jullie hut optijd klaar was om te slapen. Ja, wat de wijn betreft kan kloppen. Ben er ooit met de bus geweest en betaalde toen al 5 euro voor de wijn dus één glaasje bij het eten.
    Ga jullie op de bank volgen leuk.