Voorbereidingen voor onze reis met de camper in Noorwegen

31 augustus 2022 - Koog aan de Zaan, Nederland

Al maanden zijn we - tussen alle nieuwe huis ontwikkelingen - druk bezig geweest met de voorbereiding van onze reis in Noorwegen. De gehuurde camper in februari al vastgelegd, de bootreis van Eemshaven naar Kirstiansand en terug al lang van te voren geboekt. De laatste weken bezig met verzamelen van spullen en ons inlezen wat we allemaal willen gaan ondernemen. In grote lijnen is de reis uitgestippeld... maar eerst vandaag de camper ophalen. En inpakken. En ons werk afronden. En het huis weer netjes achterlaten. En.. en... en.....

Ook deze keer ga ik proberen onze reis vast te leggen via reisblogger en hoop dat jullie net zo veel plezier gaan beleven met het lezen van onze ervaringen.

Zaterdagochtend richting de Eemshaven waar om 15.30 uur de trossen los worden gegooid. We keep you posted.

1. Zusca:
    31 augustus 2022
    Heel veel plezier en mooie belevenissen! 😘
  2. Maaike:
    2 september 2022
    Goede reis en geniet ervan!
  3. Monique Ravoo:
    2 september 2022
    Nog even drukke dag vandaag met alles afronden en dan begint jullie reis. Heel veel plezier. Geniet ervan. Ik kijk alvast uit naar jullie reisverhalen.
  4. Anke:
    9 september 2022
    Jullie eerste verhaal nu pas gelezen. Was een beetje aan het zoeken.
    Denk dat het jullie goed gaat in het Noorden. Veel plezier en geniet ervan samen.😄😄