Route 51

6 september 2022 - Vågåmo, Noorwegen

Dinsdag 6 september

We staan aan de voet van route 51 waar we al heel veel over hadden gelezen. Een must-do deze vakantie. Dit moet een geweldige mooie route zijn waar je bijna elke P-plek zou moeten stoppen voor al het moois dat je kunt zien. De route bracht ons in de wilde natuur. Over heuvels en dalen. Deze dag hebben we alle tijd genomen om in (en ja hoor, daar is ie weer) de zon op een stoeltje alleen maar te kijken naar al het moois om je heen. Dat hebben we dus ook gedaan. Uiteindelijk hebben we 129 kilometer gereden en zijn de hele dag onderweg geweest. Heerlijk gerelaxt en rustig in de vakantiemodes terecht gekomen.
De laatste etappe was een heftige afdaling van 10%. Direct aan de voet van deze route vonden we onze eerste "wilde" kampeerplek. In to the wild kamperen (met nog 6 andere campers om ons heen, dat dan weer wel). Maar ook hier weer .... aan het water. Veel te zien en buiten koken en eten want die zon blijft maar steeds schijnen.
Een geweldige ervaring om wild te kamperen. En wat relaxt dat de camper dan ook nog steeds alle comfort biedt. Super ding.

1. Zusca:
    11 september 2022
    Ik volg jullie op de voet. Wat een mooie reis, nu al!
  2. Anke:
    12 september 2022
    Wat prachtig zeg en relex ....stoppen wanneer je wilt. Dan genieten van het uitzicht echt heel mooi.
  3. Anke:
    12 september 2022
    Wat prachtig zeg zomaar ergens stoppen en genieten van de omgeving. Heerlijk en dan ook nog mooi weer mooier kan het niet. Zit hier mee te genieten op de bank.